Мемлекет басшысы мемлекеттік аппарат пен азаматтар арасындағы диалог сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін тудыратын проблемалық салаларды және қоғамның наразылық көңіл-күйін анықтауға мүмкіндік беретінін атап өткен болатын.
Күнделікті мәселелерді шешу және сындарлы диалог құру үшін халықтың өз құқықтарын ең аз білуі және экономикалық немесе техникалық салада білімді болуы қажет.
Осыған байланысты, «Adal kómek» волонтерлік жобасын іске қосылып, азаматтардың құқықтық сауаттылығын арттыру, сондай-ақ халықтың әлеуметтік осал топтарына өмірлік маңызды мәселелерді шешуде заң көмегін көрсетіп келеді.
Тәжірибе көрсеткендей, сапалы қызмет көрсету үшін қажетті қызметтердің болмауына байланысты мүмкіндігі шектеулі адамдар заңды тұрғыдан аз қорғалған.
Халықтың жекелеген өкілдеріне осы маңызды қызметтің маңыздылығын ескере отырып, «Adal kómek» жобасы шеңберінде сурдоаударма бойынша маманды шақыру арқылы ымдау тілінде құқықтық кеңес беру іске қосылды.
Сондай-ақ, сурдоаудармашының қатысуымен түсіндіру сипатындағы бейнероликтер әзірленді.
Аталған шара мүмкіндігі шектеулі жандардың өзін заңсыз әрекеттерден қорғауына және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өз құқықтарын дербес немесе білікті заңгердің көмегімен қорғауға мүмкіндік берді.
Мұндай тәсіл «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» идеясының іске асырылуы және мемлекеттік аппараттың азаматтардың барлық санаттарының сұраныстарына деген сезімталдығын арттыру жөніндегі одан арғы қадам болып табылады.